tiistai 5. joulukuuta 2017

d.j.v. MIARAY Fiberwig

Tällaista aivan minulle tuntemattoman merkkistä ripsiväriä ostin tuossa alkukuusta, kun oli Kicksin ensimmäisessä luukussa puoleen hintaan (norm. 25€). En ole koskaan aikaisemmin edes kokeillut tämän kaltaisia pidentäviä ripsivärejä. Nimestä voisi siis päätellä, että tuotteessa on jonkinlaisia kuituja. Tuote on japanilainen. Olen nyt jokusen päivän tuotetta käyttänyt ja olen tykännyt! 

Ripsivärin kerrotaan peseytyvän pois ihan vaan lämpimällä vedellä. Minun mielestä saippuankaan kanssa sitä ei tunnu kunnolla saavan karvoista irti. Mielestäni ripsiväri ei edes päivän aikana varise poskipäille, niinkuin monet muut. Käytän alaripsissä eri ripsiväriä, joka taas varisee, ei paljon mutta kuitenkin. 

Väri on todellakin musta, niinkuin nimikin sanoo: ”Pure black”. 

Ripsivärin harja on kaareva, myötäilee hyvin silmää. Alkuun vaikutti, että olisi liian iso, mutta ei sitten kuitenkaan. Laittaessa ei juuri tahri luomia, ellei ole samanlainen rähmäkäpälä kuin minä ja töki sillä sinne tänne.

Kuva lainattu netistä

Ennen

Jälkeen

n. 10h myöhemmin ilman mitään korjausta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Estee Lauder / Pure color envy, liquid lip potion - Fragile ego, 420

Tämäkin on oikeesti joulun välipäivien ostoksia, mutta vähän jäänyt. 34€ Kicksistä, ostin 70% alennuksella 10,20€. En tiedä onko tämä p...