tiistai 10. lokakuuta 2017

Origins Flower Fusion

Olen viime aikoina innostunut kaiken maailman "beautyguruista", meikeistä, jne. Olen toki aina tykännyt meikeistä, kauneudesta sunmuusta, mutta esim. ihonhoito on ollut tosi vähäistä.

Tänään naamallani on ensimmäinen sheet mask, tai naamio ylipäänsä. No ehkä joskus kauan kauan sitten olen kokeillut, mutta anyway. Paikallisesta "meikkikaupasta" kävin tämän kokeilu kappaleen hankkimassa. On kuvauksen mukaan virkistävä ja todella tuntuu naamalla viileältä ja virkistävältä. Näin jälkeen päin iho tuntuu viileältä ja niin kovin sileältä. Ehkei tuo vielä näin ensimmäisen kerran jälkeen ihmeitä tee, mutta täytynee kokeilla paikallisen "meikkikaupan" viittä muuta tarjolla olevaa naamiota!

Mikähän mahtaa olla ookoo aikaväli näiden käytölle, vai voikohan naamioita käyttää vaikka halutessa päivittäin? Ei siitä kai haittaa voi olla?

Jostain syystä minua kiinnostaisi kirjoittaa enemmänkin kauneudesta jne. mutta jotenkin on semmoinen fiilis, että en kuitenkaan tiedä tarpeeksi. Vaikka pitäisi moiset ajatukset jättää omaan arvoonsa ja antaa vaan mennä. Pitäisi muutenkin tehdä enemmän asioita mitkä oikeasti kiinnostaa!

Jotenka aktivoin taas blogini, ja yritän saada tänne jotain meikki/ihonhoito kokeiluja postattu. Kaikki suurinpiirtein ensireaktioita,  koska olen noviisi ja varmasti jäljessä kaikista trendeistä!


Origins Flower Fusion - Raspberry/ Kicks, 4,95€

Origins ei merkkinä ole minulle kovinkaan tuttu. Kyseinen naamio on ensimmäinen kokeilemani tuote kyseiseltä merkiltä. Sen verran kerkesin siihen tutustua ja mikäli oikein ymmärsin, on heidän ihonhoitotuotteet luonnonmukaisia, eikä niitä ole testattu eläimillä. En tiedä toistaiseksi mistä muualta näitä saa kuin Kicks -myymälästä. Ainakaan täällä meillä päin! P.S. Kuva on lainattu netistä!

Edit: Hieman seuraavan päivän tunnelmia, en tiedä oliko plaseboa, mutta naaman iho vaikutti tasavärisemmältä. Olen yleensä läikikkään punertava, mikä on komea look! Edelleen tuntui sileältä, eikä ollut rasvoittunut. Olen sekaihoinen, otsa rasvoittuu herkästi, mutta esim, nenänpää on yleensä aivan kuiva ja iho liuskottuu irti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Estee Lauder / Pure color envy, liquid lip potion - Fragile ego, 420

Tämäkin on oikeesti joulun välipäivien ostoksia, mutta vähän jäänyt. 34€ Kicksistä, ostin 70% alennuksella 10,20€. En tiedä onko tämä p...